Омбудсманът на ЧЕЗ отива в Плевен

share

Първият енергиен омбудсман на ЧЕЗ в България - Радослав Димитров, ще се срещне с клиенти на компанията в Плевен в петък - 12 април, от 13:00 до 15:00 ч.

Срещата ще се състои в Центъра за обслужване на клиенти на ЧЕЗ на ул. "Дойран" 73. Желаещите трябва да се запишат в предварителен списък, който ще бъде на разположение в клиентския център в града от сутринта в деня на отворените врати.

Създадохме институцията Енергиен омбудсман като част от дългосрочната стратегия на ЧЕЗ за подобряване на обслужването в Западна България - това ще бъде петата ми поредна среща с клиенти на компанията, е заявил Радослав Димитров.

Неговото лично впечатление е, че срещите са "надежден и ефективен инструмент за постигането на по-голяма прозрачност в отношенията с потребителите". Той се е ангажирал да проверява всеки казус, в който клиенти на ЧЕЗ са останали недоволни, да взима решенията си независимо, като отчита аргументите на потребителите от една страна и на дружествата на ЧЕЗ от друга при спазване позиция на неутралитет.

Сигнали от клиенти към омбудсмана се приемат на телефон 02 895 8450, факс 02 895 9770, на електронна поща cez.ombudsman@cez.bg или чрез писмо на адрес София 1000, ул. "Г. С. Раковски" 140. Резултатите от разгледаните случаи ще бъдат оповестявани в срок до 30 дни след подаване на сигнала.

До момента Енергийният омбудсман се е срещнал с клиенти на компанията в София, Благоевград, Враца и Перник. Той не разглежда случаи, отнесени до по-висшестоящи органи като Държавната комисия за енергийно и водно регулиране, съда, Националния омбудсман или Министерството на икономичеката, енергетиката и туризма, се уточнява в съобщението.

Водещи новини

Още новини