Мобилен оператор забранява на служителите си да сядат

share

Един от мобилните оператори в България принуждава служителите в своите магазини да стоят прави през целия работен ден, съобщи БНР.

Водена може би от стремеж за по-голяма печалба, една от мобилните компании у нас е лишила работещите в нейните магазини от възможността да сядат на столове в случай, че не са ангажирани с обслужването на клиенти. От няколко месеца тези хора стоят прави в продължение на целия работен ден. Това прави впечатление на клиентите, които се обслужват от компанията.

"Работодателят е длъжен да осигури здравословни и безопасни условия на труд с цел защита живота, здравето и работоспособността на работещите. Осигуряването на столовете е един вид запазване здравето на работещите на работното място", казва Виолета Добрева, директор на дирекция "Безопасни условия на труд" в Главната инспекция по труда.

Вероятно от страх да не загубят работата си в един от магазините на тази мобилна компания в София младите хора отказват да се оплакват.

Водещи новини

Още новини