Най-висока гледаемост регистрира bTV. 91% я гледат редовно, следвана от "Нова телевизия" със 75 на сто гледаемост. На трето място се нарежда БНТ, чиито зрители са 51%.
Вестниците като медия регистрират голям спад. През декември миналата година близо 52 на сто от хората са посочили, че се информират от пресата, а през юни тази година този процент е едва 36. Сред седмичниците най-четен е вестник "Уикенд", а сред ежедневниците на най-голямо доверие се радва вестник "Труд", следван от "24 часа" и "Телеграф".
Според Мира Радева с появата на двата ежедневни таблоида тази седмица "България днес" и "Всеки ден" скоро може да се очаква разместване на вестникарския пазар.
Според изследването на МБМД 30% от хората са посочили, че използват интернет за търсене на информация по теми, които ги вълнуват, пак толкова четат новини в информационните сайтове, а едва 9 на сто играят и се забавляват.