Софиянец прекара паяците - върза Ауди с катинар

share

Нова техника за спасяване от "паяк" е въвел изобретателен собственик на Ауди в столицата. Методът вече е придобил известност под името "куче на каишка" и се състои във връзване на колата със синджир и катинар за антипаркинг колче, пише Труд.

Аудито паркира на софийската ул. "Милин камък", разказаха служителите на Центъра за градска мобилност. "Получихме 8 сигнала, че шофьор спира на тротоара, пречи на всички и си връзва колата", разказаха от Центъра. На мястото веднага бил изпратен екип за проверка. Той наложил глоба на нарушителя. На другия ден съседи пак се обадили да кажат, че луксозното возило отново е в "кучешка поза". "Пак отидохме и този път разбихме катинара и вдигнахме колата", разказа пред "Труд" Румен Добрев, който ръководи екипите за принудително преместване на автомобили. Собственикът си прибра автомобила и от няколко дни няма сигнали за произшествия на "Милин камък".

Със зонирането на столицата "паяците" нямали по-малко работа. Ходим по сигнали и репатрираме автомобили, които пречат на движението. Ако няма такива, обикаляме по най-натоварените точки, обясни Богдан от екипа за репартиране пред "Труд". Докато си говорим за трафика в града, той и колегите му тръгват към ул. "Денкоглу" .

Около 10,20 ч дежурните получават сигнал, че там шофьор е спрял джипа си на място за служебен абонамент. Въпреки че за колата е пуснат SMS за "синя зона", тя бе натоварена на "паяка" и откарана. "Шофьорите са длъжни да гледат табелите и за абонаменти", коментираха служителите при репатрирането. Признават, че този шофьор е "потенциален жалбоподател" срещу тях. Нищо, че е нарушил правилата. В подобни случаи хората смятат, че щом са си платили, нямаме право да ги вдигаме, казва Румяна Милова, шефка на направление "Паркиране и мобилност".

Има много недоволни: на един колега веднъж му счупиха носа защото не искаха да им натоварим колата. При друг случай шофьорът се качи на автомобила и не ни позволи да го вдигнем", разказват един през друг служителите.
Най-яростните нарушители често плашели служителите със саморазправа или с уволнение, като използвали репликата: "Ей сега ще звъннем на когото трябва и ще видите какво ще стане с вас." Имало и друг номер: набирали "някой важен" по телефона и подканвали "паякаджиите" да се чуят с него. "Ние по телефони не разговаряме", отсича служителят Богдан.

Водещи новини

Още новини