Малко бяха тези партии, които показаха, че могат да работят в нова медийна среда. Правеха се клипове, които бяха актуални преди 80 години. Такова мнение изрази политологът Татяна Буруджиева в студиото на bTV.
,,Имаше клипове от XIX век. Това беше кампания за едни много важни избори. Въпреки това се махаха всякакви възможности за гласуване като по пощата, електронното гласуване... Все пак обаче активността няма е до по-ниска в сравнение с предходни избори'', допълни политологът доц. Даниел Смилов и подчерта, че пандемията от COVID-19 е изместила други съществени въпроси от предизборните дебати, давайки за пример темата с корупцията у нас.
Според политическия психолог Антоанета Христова епидемията от COVID-19 не беше такъв фактор за избирателя, колкото неговата мотивираност да гласува.
Някои от партиите смятам, че успяха да мобилизират електората си, посочи Христова.
,,Трябваше да се прояви достатъчно мъдрост и адаптивност от страна на партиите в тези условия на COVID-19. Ако трябва да кажа нещо за COVID и за кампаниите, мисля, че точно по темата с вируса политиците спукаха гумите, защото малко от тях дадоха хоризонт какво трябва да се случи по въпроса с пандемията'', коментира още доц. Буруджиева.