Инфлацията променя поведението на потребителите

Novini.bg/ Canva
share

Инфлацията в световен мащаб води до стремеж на потребителите да купуват предимно на промоция основните храни и стоки за дома. Промоциите са част от политиката на веригите за такива продукти, но сега са особено следени от потребителите след като в някои страни, сред които и България, поскъпването на живота се усеща повече.

Това важи както за физическите магазини, така и за покупките онлайн.

Очаквано е потребителите да си правят сметката какво да купят и дали да го правят. Клиентите трябва да бъдат по-рационални, посочва Богомил Николов от Асоциация "Активни потребители".

Как се променя потребителското потребление в ситуацията на инфлация може да чуете в звуковия файл.

Николай Василев: Минималната заплата догодина трябва да е над 800 лева

Водещи новини

Още новини