Трябва да инвестираме в брандирането на българските храни и продукти, които са много търсени от туристите. Това заяви в предаването "Добро утро, България!" Благой Рагин, председател на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА). Той насочи вниманието към развитие на кулинарен туризъм у нас, който би подпомогнал и други сектори в икономиката ни.
Според председателят на браншовата организация ценовата политика на нашата страна е най-атрактивната не само за Балканския полуостров, но и в цяла Европа, а с това се привличат туристи. Целта ни в момента е да оцелеем, да запазим името и кариерата си, но очакваме добри дни за туристическия бизнес в България.
На въпрос дали кризата в Гърция ще се отрази на туризма у нас, Рагин отговори, че стиска палци южните ни съседи да се оправят и да излезнат от това положение, тъй като бизнесът на двете държави е обвързан.