Пазaрът е шарен - има и реални, и нереални намаления. Голямото предизвикателство за потребителя е да разбере как да отсее реалните намаления. Това заяви Богомил Николов от „Активни потребители” по повод гръмките намаления в МОЛ-овете след отварянето им.
"Нереални намаления за стоки са дългосрочен проблем, който винаги ще съществува", каза още той пред БНТ.
"Нека потребителите да не гледат големите проценти намаления на витрините, а да съпоставят продуктите и цените им. Нека и да вярваме на вътрешния си компас относно цените. Ако се научим да игнорираме процентите намаление, то няма да се хващаме на трикове", разкри Николов.
"Към този момент се купуват повече фитнес уреди и комуникационна техника, съответно по-малък брой официални облекла", съобщи председателят на "Активни потребители".
"Потребителските права важат само между търговец и потребител. Хората нямат същите права и защита, ако закупуват стока от човек, в обява в социалните мрежи например", коментира Богомил Николов.