Рекламираме виното си във Виетнам, Тайланд и Сингапур

share

Българското вино ще бъде рекламирано по европейски програми във Виетнам, Тайланд и Сингапур.

Договорът за изпълнение на проекта трябва да бъде подписан в близките месец-два.

Това съобщи пред Дарик Константин Маджаров от Регионалната лозаро-винарска камара(РЛВК) „Тракия". Одобрен е проект и предстои да бъде подписан договор за реклама на нашенското, заедно с италианското и гръцкото, вино в Германия, Франция и Англия.

Днес между РЛВК „Тракия", Държавен фонд „Земеделие" и Румънско сдружение на винари „Добруджа" беше подписан договорът за реклама на българско и румънско вино в Китай и Русия, информира още Дарик. Трите проекта са на обща стойност от около 20 млн. лева.

"Това, че ще работим заедно с Румъния ще се отрази добре на българските вина, заяви Маджаров. Търсенето на бели вина на световния пазар се увеличава, а в северната ни съседка имат по-добри условия за такива продукти. Покрай тях и нашите напитки ще вдигнат имиджа си в държавите, в които се рекламира, каза още председателят на РЛВК „Тракия".

Вината ни ще се рекламират чрез електронна търговия и реклама по всички видове медии. Ще се организират курсове за енолози за приравняване на стандартите в различните държави. Част от проекта е и изпращане на „винени посланици", които да популяризират имиджа на виното ни. Освен самата напитка, ще се рекламира и самото приключение да се дегустира нискоалкохолната напитка на място в България. Това ще повлияе положително не само на избите, а също на хотелиери, ресторантьори и земеделци, тъй като гостуващите туристи ще увеличават оборотите им", убеден е Маджаров.

 

Водещи новини

Още новини