Българските министерства масово харчат европари за безсмислени рекламни материали. Това стана ясно от проверка на обявените поръчки само дни след скандала с тази на просветното министерство. Вчера вицепремиерът Томислав дончев порица Меглена кунева за избора на рекламни материали, въпреки че самият той е поръчвал подобни артикули, пише в днешния си брой вестник "Сега".
От проверката стана ясно, например, че в земеделието избират фирми в два конкурса за 900 хил. лв., а Министерският съвет популяризира програмата "Добро управление". Социалното министерство пък е обявило поръчка за рекламни матераили за близо 344 хил. лв. без ДДС. Освен обичайните флашки, календари, баджове, тефтери, има и по-необичайни. Например 2500 метални химикалки, подходящи за работа с тъчскрийн.