Очаква се окончателното решение за това да бъде взето от Министерствата на финансите и транспорта.
Владимиров посочи, че причина за това увеличение е направеният обстоен анализ, който показва, че себестойността на услугата е нараснала.
Управителят на „БДЖ Пътнически превози" Георги Иванов обяви, че в момента крайно губещи са 19 линии. Те генерират годишна загуба от близо 25 милиона лева.
Иванов каза това в отговор на въпрос какви условия е поставила Световната банка, за да отпуне заема от 460 млн. лева. Около 60% от всички разходи, които се правят от БДЖ, отиват за перото локомотиви. В него влизат разходите за ремонт, поддръжка, експлоатация, гориво и разходите за труд.
Това е една тера инкогнита, в която ние трябва да влезем и да разберем какво се случва, заяви новият изпълнителният директор на дружеството Йордан Недев.
В момента след инсталирането на GPS-и на 40 дизелови локомотива разходът на гориво е спаднал между 10-15% под разходната норма.
БДЖ е заделило средства да бъдат закупени още 100 GPS комплекта и за останалите дизелови локомотиви, които са в експлоатация, заяви Владимир Владимиров.
Той посочи куриозен случай, в който е трябвало да бъде доставен документ между 2 депа, намиращи се на разстояние от около 3 км. - тогава машинистът просто е запалил локомотива и е отишъл да „свърши" работата.
Окончателно закриване на губещи линии може да бъде взето от правителството след консултации с местните и областните управи, допълни Владимиров.
Владимиров посочи, че причина за това увеличение е направеният обстоен анализ, който показва, че себестойността на услугата е нараснала.
Управителят на „БДЖ Пътнически превози" Георги Иванов обяви, че в момента крайно губещи са 19 линии. Те генерират годишна загуба от близо 25 милиона лева.
Иванов каза това в отговор на въпрос какви условия е поставила Световната банка, за да отпуне заема от 460 млн. лева. Около 60% от всички разходи, които се правят от БДЖ, отиват за перото локомотиви. В него влизат разходите за ремонт, поддръжка, експлоатация, гориво и разходите за труд.
Това е една тера инкогнита, в която ние трябва да влезем и да разберем какво се случва, заяви новият изпълнителният директор на дружеството Йордан Недев.
В момента след инсталирането на GPS-и на 40 дизелови локомотива разходът на гориво е спаднал между 10-15% под разходната норма.
БДЖ е заделило средства да бъдат закупени още 100 GPS комплекта и за останалите дизелови локомотиви, които са в експлоатация, заяви Владимир Владимиров.
Той посочи куриозен случай, в който е трябвало да бъде доставен документ между 2 депа, намиращи се на разстояние от около 3 км. - тогава машинистът просто е запалил локомотива и е отишъл да „свърши" работата.
Окончателно закриване на губещи линии може да бъде взето от правителството след консултации с местните и областните управи, допълни Владимиров.