Медиен експерт: Кампанията за изборите беше вяла

share

Станахме свидетели на умерена предизборна кампания за европейските избори, без тежки скандали и компромати. Малко партии си позволиха по-агресивен тон.

Това обобщи в интервю за БНР Орлин Спасов от Фондация "Медийна демокрация". "Загуби се обаче дебатът по ключовите европейски теми. Оттук дойде и недостатъчната информираност на гражданите за какво са тези избори. Ефектът на коментарите в медиите за изборите показа, че тези избори са били възприети като вътрешни избори. Хората не получиха информацията, която трябваше да получат. Липсата на дебат и чисти послания в кампанията са причината за това", допълни той.

По думите на Спасов, по време на кампанията на преден план вместо големите европейски теми са били изведени основните партийни лидери. "Някои партии си проведоха мажоритарна кампания, както стана с Николай Бареков", даде пример той. Орлин Спасов определи предизборната кампания като спокойна, дори вяла и като причина за това посочи известната умора от политическото, която се е формирала в обществото ни.

 

Водещи новини

Още новини