8 млн. лева ще бъдат заложени за туристическа реклама на България в чужбина през следващата година.
Това съобщи заместник-министърът по туризма Иво Маринов в Пловдив, предаде Дарик.
"Размерът на тази сума е същият, както и за 2012-а, като към тях може да се добавят пари по Оперативна програма „Регионално развитие", каза още Маринов.
Международната среща на туроператорите събра в Пловдив десетки фирми от Европа и Азия. Пред представителите на туристическите компании зам.-кметът по туризма Стефан Стоянов изнесе презентация със снимки и схеми на най-атрактивните и непознати културни обекти в града.
"Такива срещи са полезни за Пловдив, тъй като голяма част от туристическите места в града са непознати за туроператорите и те досега не са ги включвали в програмите си", коментира от своя страна зам.-министър Иво Маринов.