България привлича туристи от Германия. Вижте как го прави

Министерство на туризма
share

Министерството на туризма подкрепя нови бизнес възможности за България на немския туристически пазар чрез серия от стратегически събития в Германия, които ще се проведат от 11 до 14 ноември 2024 г. Четири ключови града – Франкфурт, Лайпциг, Хановер и Дюселдорф – ще бъдат домакини на поредица от бизнес срещи и събития, събрани в рамките на инициативата Road Shows.

Основната цел на тези събития е да се задълбочат връзките между български и немски туроператори, хотелиери и представители на туристическия бизнес. Всяко от събитията ще включва двустранни срещи и индивидуални разговори, които ще позволят на участниците да обменят идеи и да представят своите предложения с оглед на изграждането на нови партньорства и укрепването на сътрудничеството.

СНИМКА: Министерство на туризма

Тази инициатива е част от активната стратегия на Министерството на туризма за утвърждаване на България като предпочитана туристическа дестинация за германските туристи. Кампанията продължава успешните международни инициативи на Министерството, започнали в края на 2022 г. с представяния в Полша, Германия, Израел и Великобритания. Поредицата от събития е съобразена с Годишната програма за Национална туристическа реклама за 2024 г., която цели засилване на стратегическите партньорства и насърчаване на посещенията в страната.

СНИМКА: Министерство на туризма

СНИМКА: Министерство на туризма

Министерството на туризма подкрепя тази инициатива на Алианс „Българско Черноморие“, която е в унисон с неговите приоритети за утвърждаване на България като предпочитана дестинация и за създаване на трайни бизнес отношения с чуждестранни партньори. Очакванията са Road Show събитията да доведат до значително разширяване на туристическите контакти и засилване на интереса към България сред немските туристи.

СНИМКА: Министерство на туризма

 

Водещи новини

Още новини