Министерството на туризма подкрепя нови бизнес възможности за България на немския туристически пазар чрез серия от стратегически събития в Германия, които ще се проведат от 11 до 14 ноември 2024 г. Четири ключови града – Франкфурт, Лайпциг, Хановер и Дюселдорф – ще бъдат домакини на поредица от бизнес срещи и събития, събрани в рамките на инициативата Road Shows.
Основната цел на тези събития е да се задълбочат връзките между български и немски туроператори, хотелиери и представители на туристическия бизнес. Всяко от събитията ще включва двустранни срещи и индивидуални разговори, които ще позволят на участниците да обменят идеи и да представят своите предложения с оглед на изграждането на нови партньорства и укрепването на сътрудничеството.
СНИМКА: Министерство на туризма
Тази инициатива е част от активната стратегия на Министерството на туризма за утвърждаване на България като предпочитана туристическа дестинация за германските туристи. Кампанията продължава успешните международни инициативи на Министерството, започнали в края на 2022 г. с представяния в Полша, Германия, Израел и Великобритания. Поредицата от събития е съобразена с Годишната програма за Национална туристическа реклама за 2024 г., която цели засилване на стратегическите партньорства и насърчаване на посещенията в страната.
СНИМКА: Министерство на туризма
СНИМКА: Министерство на туризма
Министерството на туризма подкрепя тази инициатива на Алианс „Българско Черноморие“, която е в унисон с неговите приоритети за утвърждаване на България като предпочитана дестинация и за създаване на трайни бизнес отношения с чуждестранни партньори. Очакванията са Road Show събитията да доведат до значително разширяване на туристическите контакти и засилване на интереса към България сред немските туристи.
СНИМКА: Министерство на туризма