Дигиталната платформа Holler се въвежда чрез ОП „Туризъм“ и ще дава обратна връзка с туристите в София, съобщиха от Столична община.
Иновативната система позволява на гостите на столицата да оценят престоя си, да споделят какво ги води в София, да дадат мнение за различни културни обекти, ресторанти, събития, които са посетили. Платформата за обратна връзка с туристите работи чрез QR кодове, поставени в Туристическите информационни центрове и на всички бланки на отдел „Категоризация и контрол“ в ОП „Туризъм“.
На туристическия бранш в София също се предоставя възможност да използва системата Holler и чрез обратна връзка да дава мнения, препоръки и предложения за развиване на туристическия потенциал на града.
Информацията от дигиталната платформа Holler ще помогне да се подобри съществуващият туристическия продукт в София, да се създаде нов, за да се превърне столицата в още по-атрактивна и желана туристическа дестинация.