Рилският манастир е най-популярната културна забележителност в България сред чуждестранните туристи, но събира близо 20 на сто по-малко отзиви в TripАdvisor от Аквапарка в Слънчев бряг. Това показват данни от ново проучване на агенция за медийни анализи, което ще бъде представено утре на дискусия "Comms Talks: Tourism" в София, съобщиха от ПР-агенция, ангажирана с проекта, информира БТА.
Същевременно, в българските медии за черноморския курорт основно се говори негативно, като близо 70 на сто от публикуваните статии през изминалата година обсъждат Слънчев бряг през призмата на престъпността. Пловдив има наполовина по-малко последователи в социалните мрежи и 30 на сто по-малък обем споменавания в онлайн пространството като Европейска столица на културата от италианския си еквивалент през 2019 г. - Матера.
Основна тема на предстоящата дискусия ще бъде ролята на комуникациите - медии, PR, маркетинг и реклама, в създаването на единен, положителен и устойчив "бранд" за България.
"Comms Talks: Tourism" е четвъртото от поредицата тематични по сектор събития Comms Talks, които целят да активизират диалога между практици от четирите съставни части на комуникационната индустрия: вътрешните комуникационни отдели, агенциите, медиите и медийните анализатори.