Работим активно за рекламата на България на китайския туристически пазар с цел популяризиране на България като целогодишна туристическа дестинация.
Това е завила министърът на туризма Николина Ангелкова на работната среща с Джан Хайджоу, посланик на Китай, съобщиха от пресцентъра на министерството на туризма. Свидетелство за това е броят на чуждестранните туристи от Китай у нас, които за периода януари-юли са били почти 17 хил., като се отчита 53 на сто ръст спрямо същия период за 2016 г., е посочила министър Ангелкова. За сравнение за цялата минала година те са били над 18 500 хил.
За нас е важно да продължим да си сътрудничим и в рамките на многостранни международни форуми, като Световната организация по туризъм (СОТ) и Програмата на СОТ "По пътя на коприната", е допълнила още министърът. Министерството на туризма ще се включи активно и в предстоящата инициатива "2018 EU-China Tourism Year". Целта на събитието е популяризирането на европейски туристически забележителности чрез осветяването им в червено със златни звезди във връзка с Фестивала на фенерите в КНР на 2 март 2018 г.
Двамата са обсъдили възможностите за общи инициативи в областта на туризма, които да увеличат туристопотока от Китай в страната ни, залегнали в Годишната програма за национален туристически маркетинг и реклама за 2018 г. на България.