Ето какви може да са скритите капани при резервация на почивка

Pixabay
share

Оказва се, че при резервиране на хотел онлайн може да платим за него веднъж при заявката за почивка и втори път – на съответното място. Освен това, някои хотелиери принуждават клиентите да доплащат за паркинг, закуска и интернет, например - услуги, за които предварително е обявено, че са част от туристическия ни пакет, стана ясно в рубриката „Георги Георгиев на твоя страна” по Нова телевизия.

Най-често измамите при резервация през интернет са свързани с подвеждащи снимки, допълнителни плащания и неполучаване на услуги, за които сме платили.

Около 56% от българите използват глобалната мрежа, когато запазват лятната си почивка или проучват информация за хотели. Най-често това са хора в активна възраст – между 22 и 48 години, и живеят в големите градове.

По-рядко използваме услугите на туроператор. А едва 16% от българите правят ранни резервации – от това лято за следващото.

Експерти съветват да резервираме само през проверени сайтове, по възможност - български, за да избегнем потенциални капани и да можем по-лесно да търсим правата си при проблем.

Добре е да знаем, че често от типа резервация зависи и колко точно ще ни струва почивката. Защото онлайн търговците, туроператорите и самите хотелиери могат да дадат различни цени за стаите, които предлагат в един и същи хотел.

Водещи новини

Още новини