Министерство на туризма пусна съкратен вариант на клипа с холивудските звезди за България. Той е с продължителност 30 секунди и в него са останали само репликите за страната ни, съобщава „24 часа".
Изрязани са всички рекламни послания за киностудията, които разгневиха социалните мрежи.
Припомняме, в събота се появи първата версия на рекламния клип, в който световни звезди рекламират страната ни. Видеото разбуни духовете, тъй като едни го определиха като корпоративна реклама на киностудията у нас, а други бяха впечатлени.
Министърът на туризма Николина Ангелкова каза, че връзката между киното и туризма е очевидна и за нея е много важно да експлоатираме всички възможности за реклама на страната.
Като примери за корелацията между киното и туризма тя посочи увеличаване на посещенията на местата, където е сниман Хари Потър във Великобритания и сериалът „Игра на тронове" в Хърватия.