Филип Морис България представя нов бездимен продукт, алтернатива на конвенционалните цигари, на българския пазар. Устройството за нагряване на тютюн lil SOLID 2.0 е разработка на корейската тютюнева компания KT&G. Предимствата на новото електронно устройство за нагряване на тютюн е, че то е по-компектно от досегашните и с по-лесна поддръжка.
lil SOLID 2.0 се предлага вече на 12 пазара извън Южна Корея, като България е сред първите пазари в ЕС.
Генералният мениджър на Филип Морис България Джордж Маргонис представи иновативния продукт по време на виртуалното събитие.
"Амбицията ни е да продължим да изпълняваме глобалната цел за бъдеще без дим, в което всички пълнолетни пушачи, които иначе биха продължили да пушат, да преминат възможно най-скоро на по-добри алтернативи и да откажат цигарите. Убедени сме, че тези бездимни изделия могат да изиграят обществена роля за намаляване на вредата от тютюнопушене за здравето. Надяваме се, че предлагането на тези алтернативи ще спомогнат пълнолетните пушачи да загърбят цигарите", заяви Маргонис.
"Макар, че IQOS си остава водещо изделие, ние осъзнаваме, че само един продукт не е достатъчен, за да задоволи нуждите а всички потребители, затова предлагаме широка гама от по-добри алтернативи, за да оставят цигарите. По тази причина Филип Морис Интернешънъл сключи договор със своя партньор от Южна Корея - KT&G Корпорейшън за предлагането на тези продукти и на европейския пазар. Убедени сме, че това е правилната стъпка по нашия път към един свят без дим. Горди сме да съобщим, че новото устройство за нагряване на тютюн вече е в България", завърши Джордж Маргонис.
Продуктите за нагряване на тютюн са по-добрата алтернатива от традиционното пушене.
Продуктът наистина се харесва от потребителите, защото lil SOLID 2.0 има функция самопочистване, както и по-достъпни вкусове, батерията издържа по-дълго време, поддръжката му е по-лесна. Харесва се освен от потребителите на IQOS и от тези, които търсят по-добра алтернатива. Компанията има обратна връзка с клиентите, които споделят как се чувстват след употреба на продуктите им. Това помага и да се разработват нови продукти.
Над 20 милиона са пълнолетните потребители на устройството за нагряване на тютюн IQOS в 70 страни по света, сочат последните финансови резултати на компания за третото тримесечие на 2021 г. От тях близо 73% са преминали изцяло на бездимното устройство и са спрели да пушат.