Panasonic се стреми до своя 100-годишен юбилей през 2018 година да стане „Зелена иновационна компания №1 в областта на електрониката”, като поставя екологията в основата на всяка част от своята дейност.
Съгласно двугодишното споразумение, започвайки от юни 2011, Panasonic ще предприеме комуникационни и образователни дейности за насърчаване опазването на обекти на световното наследство и повишаване осведомеността за 40-та годишнина на Конвенцията за световно наследство на ЮНЕСКО през 2012.
Дейностите включват генерално спонсорство на програмата “The World Heritage Special”, която ще бъде излъчена от National Geographic Channel в 183 страни, както и образователни инициативи за следващото поколение, включващи предоставяне на Panasonic 3D аудиовизуално оборудване и техническа поддръжка.
Ще се проведат също и посещения на обекти и разнообразни състезания за деца, насочени към споделяне на значението на опазването на световното наследство с по-младото поколение чрез реални преживявания.