Любопитни факти за електронната търговия

Pixabay
share

Когато мислите за електронна търговия, вероятно си представяте онлайн магазин, който непрекъснато популяризира нови сделки, продукти, услуги и т.н. Електронната търговия включва много повече стратегии.

Интернет бизнесите са лесни за стартиране и все още процъфтяват, а електронната търговия може да ви осигури стабилен размер на приходите. Повечето потребители предпочитат да пазаруват онлайн по различни причини. Някои от тях включват: пестене на време, по-малко данъци, лесно за сравняване на цени, няма тълпи, повече разнообразие.

Вижте за какво да внимаваме, когато пазаруваме онлайн

Лидерът в електронната търговия и доставките на храни и стоки, foodpanda, подбра няколко интересни факти за този тип търговия.

- Оптимизираните за мобилни устройства онлайн магазини се отличават с бързи и лесни плащания.

- Електронната търговия всъщност стартира през 1979 г. Майкъл Олдрич свързва домашен телевизионен приемник с телефонна линия.

- Amazon стартира през 1995 г. Въпреки това, Amazon започна да реализира печалба едва през 2003 г.

- Повече от 80 процента от онлайн населението е използвало Интернет за закупуване на стоки и услуги.

- 50 процента от населението онлайн е пазарувало в интернет магазините повече от веднъж.

- Най-добре развиващата се страна за електронна търговия е Индия, следвана от Саудитска Арабия, Индонезия, Австралия и Филипините.

- Почти половината от потребителите пазаруват повече на мобилни устройства, отколкото от сайта.

- Ежедневните онлайн продажби на хранителни стоки са се удвоили, благодарение на Коронакризата.

- 69 процента от потребителите казват, че е важно да виждат нови стоки всеки път, когато посещават магазин или сайт за пазаруване.

- 62 процента от онлайн купувачите пазаруват поне веднъж месечно. В допълнение към това 26 процента от онлайн купувачите пазаруват онлайн веднъж седмично, а 3 процента твърдят, че пазаруват веднъж на ден.

Онлайн бизнесът има възможност и отговорност да улесни процеса на вземане на решения от клиента. Това може да стане чрез рационализиране на изживяванията в областта на дигиталната търговия, които предоставят на клиентите информацията, която търсят, за да се даде възможност за по-бързо вземане на решения

Водещи новини

Още новини