Клиентите "взимат думата" в новата ни кампания - JYSK Favourites

share

Какво е мнението на хората вече изпробвали даден хотел, агенция или продукт? Това е информация, която днешните клиенти търсят преди да закупят даден артикул или услуга и тя често е само на един клик разстояние.

Отзивите на клиентите са основен фактор при изграждането на маркетинг стратегиите и развитието на много компании. Ето защо ние от JYSK - марка представител на скандинавски мебели и аксесоари за дома, решихме да се базираме на мнението на нашите клиенти в новата ни мащабна кампания.



Фокусирайки се върху отзивите за нашите артикули, ние изграждаме имиджа на JYSK, показвайки че клиента за нас е на първо място.

“Идейни компании като Tripadvisor и Booking.com са доказателство, че бизнесът утре се базира на клиентите и тяхното мнение” – споделя Александру Брату, Country Manager за България и Румъния.



Повече от 100,000 мнения на клиенти

В JYSK разполагаме с над 100,000 мнения за различни продукти, от градинска мебел до спално бельо. Средната оценка поставена от нашите клиенти е 4.5 звезди от максимум 5. Това е и главното послание на новата кампания.



Ние инвестираме много време в набирането, споделянето и анализирането на отзивите. „Те са ценен, за нас, източник на информация, защото представят истинските преживявания на нашите клиенти” – казва Александру Брату.

Кампанията JYSK Favourites стартира през седмица 38, в повече от 1,000 магазина, в 18 държави. Във връзка с това, ще представим широка гама нови артикули, като се фокусираме върху мебели, декорация за дома и спално бельо.

Факти за JYSK Favourites

-Кампанията стартира през седмица 38, в повече от 1,000 магазина, в 18 държави.

-Споменатите държави са: България, Дания, Норвегия, Швеция, Финландия, Полша, Чехия, Унгария, Нидерландия, Словакия, Обединеното Кралство, Словения, Хърватия, Босна и Херцеговина, Сърбия, Украйна, Румъния и Гърция.

-Главното послание е: ” Над 100 000 клиента са дали оценка на JYSK, 4.5 от 5 звезди.”

-4.5 звезди е средната оценка базирана на над 100,000 онлайн отзива от наши клиенти.
Кампанията има свой собствен под-сайт JYSK.bg/JYSK-Favourites, където клиентите ни могат да гласуват за любимия си продукт, интериор или стил.

-Кампанията ще бъде промотирана както онлайн (чрез блогове, банери, социални медии, бюлетин) така и извън интернет пространството (чрез реклами, брошури, и др.).

-Магазините също ще се включат в кампанията, като обособят зони с различните артикули включени в кампанията.

За JYSK

JYSK е сред най-големите търговци на мебели и декорации за дома в Европа, с годишен оборот от над 2,5 млрд. евро. Групата притежава повече от 2300 магазина в 41 страни, голяма част от тях са разположени в Европа, с около 19 000 служители.

Основан от Ларс Ларсен, JYSK отваря врати на 2 април 1979 в Орхус, Дания, вторият най-голям град в страната. Пет години по-късно, компанията отваря и първия си магазин в Германия. През април 2016, JYSK навърши 37 години. Събититето бе отбелязано със специална кампания във всички страни, в които присъства групата.

JYSK стъпва на българския пазар през 2005 година, като отваря врати за първи път в Пловдив. В момента веригата притежава 8 магазина на територията на страната в следните градове: Пловдив, Велико Търново, София, Бургас, Плевен, Стара Загора и Асеновград.

JYSK отваря средно по повече от два нови магазина всяка седмица и е сред най-големите търговци на завивки, възглавници и матраци в Европа. Ние продаваме почти 3 милиона матраци и повече от 8 милиона възглавници всяка година. Но това не е всичко. Ние също така предлагаме и богата гама продукти за останалата част от дома - мебели, модули за съхранение, спално бельо, градински мебели и аксесоари за баня.

Водещи новини

Още новини