Над 100 нови парфюма бяха представени през 2015 г., заедно с необходимите маркетингови бюджети, които да ги подкрепят. Въпреки че компаниите похарчиха около 20% от приходите си, за да рекламират последните си аромати, това не бе достатъчно, за да раздвижи нещата при най-продаваните парфюми.
Четири от петте най-продавани луксозни дамски парфюми през миналата година са създадени преди повече от десетилетие, в това число и 94-годишният Chanel No. 5, сочи нов доклад на A.T. Kearney. Единственият парфюм, който влиза сред най-продаваните за 2015 г., е Daisy на Марк Джейкъбс, който бе пуснат на пазара през 2007 г. Челната петица се оформя от Coco Mademoiselle и Chance Eau Tendre, и двата на Chanel, и Light Blue на Dolce & Gabbana. Нито един от тези парфюми не е пуснат след 2003 г.
Прочети повече на: http://profit.bg/news/Naj-prodavanite-luksozni-damski-i-muzhki-parfyumi/nid-152828.html