Coca-Cola струва $72 млрд.

Интернет
share

Компанията Coca-Cola за 12-и път заема мястото в рейтинга на най-скъпите марки в света, изготвян от агенция Interbran, съобщава lenta.ru.

През 2011 г. стойността на бранда Coca-Cola се оценява на 71,861 млрд. долара, докато търговската марка струваше 70,452 млрд. долара според оценките на Interbran.

Второто място в класацията заема корпорация IBM, чийто бранд увеличи стойността си от 64,7 млрд. до 69,9 млрд. долара. Третото място е за Microsoft, въпреки че тази марка понижи оценката си от 60,89 млрд. до 59,08 млрд. долара.

Най-силно през тази година е нараснала цената на бранда Apple - с 58 процента до 33,492 млрд. долара.


 

Водещи новини

Още новини