Shell отпразнува своята 20-годишнина от стъпването на българския пазар с тържество, отбелязващо успешното бизнес присъствие на компанията в страната. Официалното събитие в резиденция „Лозенец” беше уважено от дългогодишни партньори на компанията, представители на изпълнителната власт, неправителствени организации, медии и други официални лица.
„Shell България измина дълъг път, посрещнахме редица предизвикателства, но и постигнахме много успехи. Компанията е пионер в петролния бизнес в България, въвеждайки нови стандарти на пазара, които впоследствие бяха възприети от индустрията. Днес Shell България е една от водещите петролни компании на българския пазар на горива на дребно. С гордост мога да заявя, че през годините на своята дейност компанията винаги се е ръководила от своите бизнес принципи и е била отговорна към обществото и околната среда, към клиентите, служителите и партньорите си” – сподели г-жа Камелия Славейкова, изпълнителен директор на Shell България. Новаторството на компанията не се изчерпва само с нейните първи стъпки по въвеждането на високия клас горива с марката Shell V-Power, дългосрочната програма за лоялност на клиентите SMART, високите екологични норми и стандарти за безопасност при изграждането и функционирането на бензиностанциите. То е ежедневие за компанията, която непрекъснато прилага иновативни начини и решения при обслужване на своите клиенти. Неслучайно Shell България е един от лидерите в региона на Централна и Източна Европа по отношение на удовлетвореността на клиентите.
„Преди няколко години Royal Dutch Shell отпразнува своята 100-годишнина. В този контекст 20 години могат да изглеждат не толкова дълъг период от време, но за нас в Shell всеки повод за празник е ценен. Shell България е изключително важна и успешна част от нашето голямо международно семейство – постижение, което нямаше да бъде възможно без активното участие и отдаденост на българските служители на компанията” – коментира г-н Тайс Юргенс, старши съветник регион Европа и Африка, Shell International, който присъства на официалния коктейл в резиденция „Лозенец”.
Повече информация за Shell България
Shell е на българския пазар от 1991 г. В България компанията оперира верига от 112 търговски комплекса и е един от лидерите в страната на пазара на горива на дребно, а за своите корпоративни клиенти предоставя услугата euroShell Card. Всеки месец в бензиностанциите Shell в България се обслужват повече от 1 милион клиенти. В периода 2009/2011 г. са открити 5 нови магистрални обекта - Shell Правец, Shell Калотина, Shell Студена, Shell Любимец Изток и Запад – те се присъединиха към европейската мрежа от магистрални обекти на Shell. Така клиентите на тези бензиностанции ще бъдат сред 25-те хиляди клиенти, обслужвани всеки час в над 650 магистрални обекта в мрежата на Shell в Европа.
Shell празнува 20 години успешно присъствие на българския пазар
- 17.09.2011 | 15:31
- 1317