„Ние вярваме, че можем да осъществим всяко събитие. Целта ни е да се превърнем в най-предпочитания изложбен център за Югоизточна Европа. Без граници, в синхрон с динамиката на дигиталния свят, поставяме нови платформи за бизнес.“ – така определя приоритетите на Интер Експо Център – София Ивайло Иванов, управител на компанията.
Преди броени дни стартира първата имиджова кампания на изложбения център в столицата. Комплексът реализира едни от най-мащабните и значими събития, както в града, така и в държавата изобщо. С настоящата кампания екипът на компанията заявява своето водещо място на лидер не само в изложбения, но и в събитийния сектор и готовността си да бъде необходимия партньор на всеки бизнес. Програмата на изложбения комплекс е разширена през последните години и със специализираните си изложби покрива почти всички стратегически сектори на икономиката. Тя включва 20 специализирани В2В изложения и над 50 конгресни изяви.
Вижте видеото тук:
„За да успееш, е необходимо да те забележат!“ е едно от посланията на кампанията. Според г-н Иванов всяко едно международно участие е важно, тъй като това е начин посетителят винаги да бъде в крак с новостите. „Винаги търсим лидерите в дадена област, които могат да предложат иновации и нови продукти. По този начин представяме и държавата, и секторите, които развиват дейността и потенциала си.“
Изложенията са именно тези бизнес форуми, които дават възможност да се срещнат партньори от различни краища на света, да обменят идеи, да демонстрират своите постижения. Незаменимо за всички участници в процеса е именно преживяването на живия контакт, на реалната среща – факт, който все по-развиващата се интерактивна онлайн среда не може да замени. Специалните събития – конференции, семинари и корпоративни форуми са най-ефективният начин за представяне на идеи пред правилната аудитория и за намиране на съмишленици и последователи.
Днес, Интер Експо Център – София разполага с 6 изложбени и 7 конгресни зали, които са домакини на много международни инициативи. Непрекъснато обновяване на сградата гарантира качеството на организираните събития. Резултатът е един модерен и съобразен със съвременните изисквания изложбен комплекс в Югоизточна Европа.
Повече информация следете в профилите ни в социалните мрежи
Facebook, Google + , You Tube и LinkedIn.