Компанията вече ще създава специализирано съдържание за дигитални проекти и социални мрежи като част от най-голямата рекламна и медийна група в България
Водещата творческа агенция Tribal Worldwide Sofia, част от най-голямата рекламна и медийна група в България adhub., променя дейността си с фокус върху специализирано съдържание за дигитални проекти и социални мрежи. Компанията има над 10-годишна история в реализирането на креативни решения за ATL рекламни кампании на някои от големите брандове в страната, сред които TBI, Allianz, Telenor Hungary, America for Bulgaria.
Решението на агенцията да се съсредоточи върху създаването на цифрово съдържание е в отговор на динамичните пазарни тенденции и все по-нарастващото значение на онлайн платформите. Чрез своята обновена бизнес стратегия Tribal Worldwide Sofia вече ще предоставя авангардни дигитални решения, които кореспондират със съвременната аудитория. За тази цел начело на компанията и нейния екип застава и нов Client Service Director – Виктор Атанасов.
„Тази промяна се случва естествено за групата и нейните цели за развитие. Видео съдържанието в социалните медии е абсолютният лидер през последните години и бизнесът сам изисква фокусирана работа в тази посока и експерти с тесен профил в областта. Предвиждайки тази и всички други тенденции, групата сметна за логично да предостави компетентна, 360° експертиза, носеща вече добре познато име“, споделя Виктор Атанасов.
Tribal Worldwide Sofia е част от adhub. - най-голямата група за рекламно и медийно обслужване в България, която обединява креативните агенции guts&brainsDDB, DNA, Nitram, Tribal Worldwide Sofia и „Готово“ заедно с медийните компании PHD, OMD и продуцентска къща Final New.
„Екипът ни е ентусиазиран от тази нова стъпка и мотивиран да продължи да предоставя изключителна стойност на нашите клиенти. Ние сме решени да останем в челните редици на цифровите иновации и да помагаме на марките да се развиват в съвременния свят.“ допълва Йоана Панчева, COO.
Развитието на Tribal Worldwide Sofia и нейното портфолио отразява отдадеността към иновациите и високите постижения в рекламната индустрия. Мисията на агенцията е да си сътрудничи с клиенти и партньори така, че да създава запомнящи се дигитални преживявания, които свързват и вдъхновяват.
(в материала има продуктово позициониране)