А1 получи „златно“ отличие за своите програми за дарителство и доброволчество, които ангажират стотици служители в компанията. Наградата беше връчена по време на осмата церемония Годишен знак „Отговорна компания - отговорни служители“, организирана съвместно от Българско дружество за връзки с обществеността, Българска асоциация за управление на хора, Фондация BCause и Българска асоциация на КСО специалистите.
А1 печели приза за четвърти пореден път благодарение на ангажираността на своя екип към регулярното дарителство и доброволчество на работното място, и активното участие на компанията в тяхното надграждане през годините. През изминалата година телекомът е дарил 120 000 лева само по програмата за дарителство по ведомост. Тя представлява дарения за различни каузи директно от заплатата на служители на А1, които да допълнени и от самата компания. Благодарение на пазаруването с кауза по време на традиционните благотворителни базари екипът на А1 помогна на още няколко каузи. С участието си в акции по кръводаряване, благотворителни спортни предизвикателства, инициативи за засаждане на дръвчета, както и при споделянето на експертиза и опит вътре и извън компанията, екипът на А1 инвестира близо 3 000 часа доброволен труд само през 2022 г.
По-хубаво от това да правиш добро е само това да заразяваш още хора с него. За мен е удоволствие да получа от името на всички колеги в А1 това отличие за поредна година – всъщност откакто съществува Знакът, ние сме сред наградените компании. Попадаме в „Златния кръг“ за четвърта поредна година заради палитрата от програми за дарителство и доброволчество, които устойчиво развиваме и надграждаме през годините, а те увличат все повече и повече хора. Това е една от най-ценните и вълнуващи награди за нас, защото я дължим изцяло на колегите, които са направили своя личен избор да правят добро. Разбира се, компанията винаги ги е насърчавала и сме ги подкрепяли по пътя, така че заедно да популяризираме каузите, които вълнуват и ангажират много хора в подкрепа на доброто, коментира Миглена Узунова-Цекова, старши директор „Човешки ресурси“ в А1 при получаването на наградата.
Освен вътрешните програми за дарителство и доброволчество, А1 развива и други социални проекти. Те са насочени към дигитализация на образованието, дигитални умения за деца и възрастни, приемна грижа, опазване на околната среда, както и проекти в областта на културата и спорта в България.
(в материала има продуктово позициониране)