Интересът към безалкохолната бира продължава да расте

share

Проучване на Global Market Insights предвижда до 2026 г. глобалният пазарен дял на безалкохолната бира да надхвърли 22 млрд. долара. Доказателство за тази тенденция, която се наблюдава не само в световен мащаб, но и у нас, е и това, че сегментът на безалкохолна бира отбеляза 22% растеж в обем през 2021 спрямо 2020 г., а 63%* от хората обръщат все повече внимание на това какво консумират (PriceWaterHouse, 2020 г.).

В отговор на нуждите на потребителите за безалкохолна бира с автентичен вкус, през 2022 г. „Каменица“ АД лансира на пазара Каменица 0.0%. Създадена посредством технологията “cold contact”, тя е с нулево съдържание на алкохол, 18 ккал за 100 мл и истински хмелов вкус. Каменица 0.0% е подходящ избор за тези, които обичат бирата и не искат да се лишават от нея в моментите, в които употребата на алкохол не е приемлива, както и за хората, стремящи се към активен начин на живот.

„Иновативният дух на „Каменица“ АД винаги е бил една от нашите движещи сили за развитие. Мотивирани от тенденциите при потребителите за търсене на продукти и напитки, които да допълват и допринасят за баланса на техния активен начин на живот, контрол на ситуацията и безкомпромисно отношение към качеството, създадохме новата Каменица 0.0%. Знаем колко е важно за потребителите да се наслаждават на същия 100% бирен вкус, който споделят с приятелите си вече повече от 141 години. Затова за нас беше от съществено значение да успеем да запазим в Каменица 0.0% всички качества на традиционната бира. Това е най-добрата безалкохолна Каменица“, споделя Тодор Асенов, бранд мениджър на „Каменица“ АД.

Тайната на отличните качества на Каменица 0.0% се крие в новата технология на производство – „cold contact”. При нея има стриктен и прецизен контрол на количеството използвана мая и времето ѝ на престой в сварената варка. Благодарение на това е постигнат по-балансиран и автентичен вкус и са запазени всички отличителни качества на продукта – богата мека пяна и кехлибарен цвят. Самите потребители споделят, че това е най-добрата Каменица без алкохол досега, според резултати от тест с консуматори, направен от Ipsos през януари 2022 г. Продуктът е ориентиран и към всички активни шофьори, за които е важно да останат със свеж и фокусиран ум през целия ден, без да се лишават от любимата си напитка, независимо дали са на работен обяд или на заведение вечер с приятели.

Включването на нов безалкохолен продукт в портфолиото на „Каменица“ АД е още едно доказателство за стремежа на марката да следи всички потребителски тенденции в сектора, да намира отговор на тях и да запази позицията си на иноватор в бирения сегмент в страната. 

Повече за „Каменица“ АД:
„Каменица“ АД е една от водещите пивоварни компании в България, част от международната Molson Coors Beverage Company. Компанията има повече от 141 години опит, история и традиции в пивоварството. Бирата е в сърцето на „Каменица“ АД, а страстта на служителите към пивоварството е това, което превръща зрънцето ечемик в пивка кехлибарена течност. „Каменица“ АД се гордее с богатото си портфолио от едни от най-обичаните бирени марки като Каменица, Бургаско, Astika, Staropramen, Stella Artois, Corona, Beck’s, Guinness и много други. Компанията оперира с една пивоварна в град Хасково и микропивоварна за ръчно приготвени бири в Пловдив. Един от приоритетите на компанията е да прави бизнес по отговорен и устойчив начин и да ангажира служителите и партньорите с инициативи, които увеличават положителния отпечатък на бизнеса върху околната среда и обществото. Избор №1 за служителите, клиентите и потребителите е амбицията, която води компанията напред. За повече информация посетете www.kamenitzacompany.bg

(платено съобщение)

Водещи новини

Още новини