Банка ДСК бе обявена за „Най-добра банка в България” в авторитетния конкурс „Награди за отлични постижения”, организиран от специализираното британско списание Euromoney.
Банка ДСК получи високото отличие и тази година, след наградите през 2021, 2017, 2016, 2014 и 2013 г. Изданието оценява участниците в конкурса на база постиженията, иновациите и представянето им в последните дванадесет месеца.
Освен стандартните показатели като размер на печалбата, качество на активите, възвръщаемост на активите и на осреднения капитал, при избора на Банка ДСК за най-добра банка в България решаваща роля има способността й да демонстрира най-доброто представяне спрямо конкурентите и умението й да се модернизира и адаптира.
През 2021 г. банката успешно реализира програма за културна трансформация, озаглавена „Нова визия за обслужване“. Целият екип работи усилено, за да определи новата визия за обслужване и всички поведенчески модели, свързани с нея, така че да се подобри обслужването на вътрешни (колеги) и външни клиенти. Всички членове на екипа са сертифицирани и са посланици на новата визия за обслужване в Банка ДСК, обединени от мотото „Нека заедно улесним деня на клиента“. В началото на 2022 г. програмата вече е фокусирана върху подобряване на знанията на служителите за съвременните методологии за управление на проекти (agile, service design и др.), което цели екипът на Банка ДСК да върви уверено по пътя към дигитализация.
През 2021 г. стратегическата програма за дигитална трансформация на банката се оказа изключително начинание и несъмнено постигна амбициозната си цел за допълнително подобряване на услугите и дейността на финансовата институция. През годината се наблюдаваха засилени пазарни тенденции в дигиталната активност в България и Банка ДСК беше сред лидерите в този аспект, като въведе важни нови функционалности и дигитални решения за своите клиенти. Основната цел на дигиталната стратегия на Банка ДСК е да предоставя модерни и висококачествени услуги за мобилно и онлайн банкиране и да предлага широка гама от онлайн услуги, като се започне от напълно дистанционното присъединяване на нови клиенти.
„От 2021 г. насам Банка ДСК се впусна смело в нова ера на клиентското изживяване и лидерство по отношение на ефективността. Визията на нашата банка е да изградим съвършенство чрез комбиниране на дигитализацията на клиентските изживявания с обновения ни оперативен модел. В началото на 2022 г. изградихме и нашата Дигитална фабрика, за да създадем отново начина, по който нашите клиенти използват продуктите ни, да можем да работим гъвкаво, развиваме талантите и способностите на хората ни и модернизираме технологиите си. Не забравяме и ролята си на отговорен корпоративен гражданин и компания, която играе важна роля за благосъстоянието на обществото“, заяви главният изпълнителен директор на Банка ДСК Тамаш Хак-Ковач по повод наградата.
Победителите в престижните награди се избират в резултат на стриктен подбор след осъществен от експертния екип на Euromoney целогодишен мониторинг на глобалната банкова и инвестиционно банкова индустрия.