Банка ДСК с дигитално решение за бизнеса, базирано на УЕБ идентификация и еднократен електронен подпис от БОРИКА

  • 20 октомври 2022 17:40

  • 2804
  • 0
Банка ДСК с дигитално решение за бизнеса, базирано на УЕБ идентификация и еднократен електронен подпис от БОРИКА
©

Банките в България ускорено дигитализират процеси, продукти и услуги. И ако в началото дигиталната трансформация беше запазена територия основно за услугите за частни клиенти, то днес във фокуса все по-често попадат и бизнес потребителите.

Банка ДСК първа предложи изцяло онлайн процес за привличане на нови бизнес клиенти. Приложението е очаквано от пазара и стартира в момент, в който фирмите вече са уверени в удобството и сигурността на електронните канали за управление на бизнеса им.

КАЗУСЪТ:

Банка ДСК развива дългосрочна стратегия с фокус върху клиентите от сегмент Малък бизнес. Целта е да се предложи отдалечен онбординг на фирмени клиенти и да се отговори на все повече нарастващите потребности на малките компании, при които от основно значение е спестяването на време и липсата на хартиена документация. Банката трябва да гарантира на клиентите си защитен процес по идентификация на отговорното физическо лице и отдалечено подписване на документите, в съответствие с всички регулаторни изисквания и стандарти. По този начин се избягва необходимостта от посещение на физически офис, което до момента беше задължителен елемент от комуникацията с банката. 

РЕШЕНИЕТО:

Банка ДСК разработи end-to-end онлайн процес за нови бизнес клиенти, като интегрира услугите на БОРИКА за УЕБ идентификация и подписване с еднократен облачен електронен подпис. В допълнение към процеса, банката прилага автоматизирано подписване на множество документи едновременно и съхранение в дигитален архив. 

БОРИКА е единственият доставчик на удостоверителни услуги, който предлага отдалечена видео идентификация, без да изисква инсталиране на специфичен софтуер или конкретно мобилно приложение от страна на клиента за целите на издаване на еднократен ОКЕП и подписване на документите. Потребителите могат да достъпват услугата от различни устройства - десктоп, таблет или мобилен телефон, при наличието на интернет връзка. Необходими са само лична карта и устройство с камера. Широката ползваемост, без ограничения, наложени от браузери и активни компоненти, улеснява клиента в преминаването му през онбординг процеса.

Последвайте канала на

(в материала има продуктово позициониране)

Novini.bg
2804 0

Свързани новини

Водещи новини