Българската асоциация на рекламодателите отличи най-добрите маркетингови решения в наградите BAAwards’21-22

share

София, 08 април. Снощи Българската асоциация на рекламодателите (БАР) обяви победителите в седмите награди за изключителни постижения в маркетинговите комуникации: BAAwards’21-22. В трите конкурса: за рекламодатели, за комуникационни агенции и за студенти, бяха подадени общо 37 кампании.

Те се състезаваха в три категории:

- Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

- Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

- Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност 

BAAwards’21-22 търси най-добрите екипи

Експертното жури в конкурсите BAAwards’21-22 бе съставено от 11 членове – водещи професионалисти в сферата на маркетинга и рекламата. От тях петима са представители на големи рекламодатели, четирима – от големи комуникационни агенции, един е от агенция за пазарни проучвания и един е университетски преподавател.

Тази година конкурсът BAAwards’21-22 постави акцент върху екипите и важността на добрата съвместна работа между всички маркетинг звена – от страна на компаниите, и от страна на акаунтите в комуникационните агенции. Мотото на BAAwards’21-22 e “НИЕ ЗАЕДНО СМЕ УСПЕХЪТ И НОВОТО НАЧАЛО“.

„Последните две години поставиха бизнеса в безпрецедентна ситуация, която издигна на ново ниво симбиозата рекламодател-комуникационна агенция. Екипите днес създават работещи решения, които не само отговарят на предизвикателствата на бизнес средата в България, но и успяват да я променят“, коментира изпълнителният директор на БАР, Росен Мисов.

Екипите, които чертаха пътя на успеха със своите маркетинг решения през изминалите две години и получиха награда от BAAwards’21-22, са:

В Бизнес конкурса за рекламодатели: 

В категория Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

- Златна награда взе Кока-Кола България с кампанията си „Schweppes Pink Tonic Style“

- Сребърната награда взе Кауфланд България с кампания „Брей!“

- Бронзова награда взе Загорка АД с кампанията „Опашката на крадецът на ябълки“

В категория Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория

- Златната награда отиде при А1 с кампанията си „Лансиране на първата истинска 5G мрежа в България“

- Сребърна награда получи Юробанк България АД с кампанията „Как въведохме Digital Office в Пощенска банка и останахме заедно?“

В категория Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност

- Злато получи TELUS International Bulgaria с кампанията си „Бъди себе си/Be Yourself“

- Сребърната награда отиде за Nestle - Кулинарна Книга Нестле за По-здрави Деца

- Бронзова награда взе Юробанк България със своята социално отговорна кампания на Пощенска банка, реализирана с Visa България, в подкрепа на българските здравни работници и техните усилия в борбата с COVID-19: „Силата е в нашите ръце“

При комуникационните агенции бяха отличени две кампании в категория „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“, като:

- Златна награда отиде за кампанията „Philips OneBlade“, реализирана от All Channels

- А със сребърна награда се отличи кампанията „I’m Amazing” на All Channels communications, която подкрепи и обедини българските крафт пивоварни 

Студентските екипи в седмото издание на конкурса на БАР за първи път също се състезаваха в три категории, идентични на категориите в Бизнес конкурсите. 7 екипа от три университета се включиха и тази година. НБУ, УНСС и Варненският Икономически университет подадоха своите заявки в съответните категории, а ето и кои студентски екипи получиха най-много точки от журиращите:

В категория „Пускане на пазара на нов продукт под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“:

- Златна награда взе екип от НБУ с кампания „Понякога имаш нужда просто да си кажеш "Аре"

- Сребърна награда отиде отново за студенти от НБУ с кампанията им „Start with a drip“

В категория „Пускане на пазара на новa услуга под нов бранд или като деноминатор на съществуващ бранд в установена категория“ с най-висока оценка и златна награда се отличи кампанията "Спомените имат песен" на екип от НБУ. 

УС на БАР удължава сроковете за набиране на кандидатури в конкурсите BAAwards'21-22 до февруари 2022 г.

А в категория „Kампания, свързана с корпоративна социална отговорност“, златото отиде за екип от УНСС с кампанията им „Бузлуджа – Пътуване във времето“.

По-подробна информация за отличените кампании в BAAwards’21-22 и тяхното ноу-хау, ще бъде публикувана на сайта на конкурса.

Водещи новини

Още новини