Chevrolet оповести днес създаването партньорство със срок от три години с One World Futbol Project, корпорацията с идеална цел и създател на One World Futbol в резултат от което 1.5 милиона, на практика неразрушими футболни топки ще бъдат дарени на деца и младежи в засегнати от войни райони, лагери на бежанци, зони на разрушения и общности в неравностойно положение по света.
Дарението на Chevrolet ще бъде осъществено чрез глобална мрежа от организации имащи за цел осигуряване на помощ за развитието на следващи поколения от футболисти.
“One World Futbol Project споделя ценности които по своята същност са много близки до тези на Chevrolet, а именно, че футболът може да донесе положителни промени в света,” отбелязва директорът на глобалния маркетинг на General Motors Джоел Еваник. “Ние сме развълнувани с възможността да подкрепим мисията на One World Futbol Project в нейния стремеж да помогне на милиони хора по света в страстта им към играта и да създаде глобално движение за развитието и.”
Chevrolet става основен спонсор на организацията, която бе основана през 2010 година с подкрепата и на световно известния музикант Стинг. Подкрепата на Chevrolet е част от глобална футболна инициатива която включва отбора от Английската висша лига Манчестър Юнайтед.
“В лицето на Chevrolet ние имаме партньор, който ясно изразява своята страст и истинска отдаденост към каузата на футбола като сила която може да доведе до положителни промени,” отбелязва Изпълнителният директор на Манчестър Юнайтед Дейвид Гил. “Вдъхновяването на младите хора чрез образователни програми и активни дейности е съществена част от философията на Manchester United Foundation и ние сме истински благодарни на Chevrolet за инициативата да подкрепи One World Futbol Project.”
От своето създаване, One World Futbol Project е допринесъл за подобряване на живота на над 525,000 човека в 137 държави по света чрез над 138 организации – включително училища, сиропиталища и сдружения с идеална цел – които използват спорта като средство за разрешаване на конфликти, учат на толерантност и създават общности. Компанията е също асоцииран член на streetfootballnetwork, мрежа която свързва 94 организации с идеална цел в 61 държави занимаващи се с футбол като средство за подобряване на живота.
Създателят на One World Futbol Тим Йанинген, който е също и поет и автор на текстове за песни, е бил вдъхновен за създаването на проекта след като гледал репортаж на CNN за децата в Дарфур, играещи футбол с топка направена от боклуци и овързана с канап. Йанинген решил да създаде топка, с която ще може да се играе като с истинска, но няма да се поврежда и разрушава в тежките условия в които често играят хората по света.
“Нашата мисия в One World Futbol Project е да осигурим радост от играта на футбол на децата по света независимо къде се намират,” отбелязва Йанинген, съосновател и шеф по иновациите в One World Futbol Project. “Chevrolet е перфектният партньор, който споделя нашата убеденост и вяра че футболът може не само да сближава хората чрез удоволствието от играта, но може да помага за възстановяването на общностите които са били засегнати от война, бедствия и бедност. Чрез това партньорство ние можем да повлияем положително на живота на милиони с простата помощ на една издръжлива футболна топка.”
One World Futbol Project и топката са вдъхновени от песента на Стинг “One World (Not Three).” За разработването на топката са били необходими 11 месеца, при което са били създадени прототипи и са извършени полеви изпитания в Африка, Хаити, Ирак и на други места по света. One World Futbol Project работи с организации и компании по света, които купуват, спонсорират и/или извършват дистрибуция на One World Futbol.
Частни лица също могат да закупят One World Futbol чрез програмата “Buy One Give One” на уеб сайта на One World Futbol Project. С процеса на закупуването на топката се осигурява даряването на друга топка на организациите работещи в общности в неравностойно положение по света, като Coaches Across Continents, GOALS Haiti, Right to Play International и Save the Children. Хората които биха искали просто да направят дарение или да закупят топки за своите организации могат също да го направят чрез въпросния уеб сайт.
Топката One World Futbol може да издържи много по-дълго от обикновените топки, без да влошава качествата си при каквито и да било условия. Тя никога не се нуждае от помпане и не спада, дори и да бъде спукана няколко пъти. One World Futbol оцелява при многогодишна употреба върху всякакъв вид настилка, като бетон, сгур, чакъл, трева и прочие.
One World Futbol е проектирана така че да има същия размер, тегло и еластични характеристики като традиционнините надуваеми футболни топки, но няма нужда от шевове. Използваният материал е инертен (не е токсичен и не се разтворя) и е изключително здрав. Издръжливостта на One World Futbol спомага значително за опазване на околната среда чрез елиминиране на често срещаните изхвърлени спукани топки.
По случай това партньорство, основателят на One World Futbol – Тим Яниген и Стинг се появяват заедно в публично изявление от @radical.media, което ще бъде разпространено глобално, и се появява и в приложението на Стинг 25 за iPad. Моля разгледайте www.ChevroletFC.com, за да се присъедините към инициатиата на Chevrolet и дарете за One World Futbol за онази част на света, която се нуждае
За Chevrolet
Основана през 1911 година в Детройт, компанията Chevrolet е една от най-големите в света автомобилни марки. Тя извърша дейност в над 140 държави и продава над 4 милиона автомобила и пикапа годишно. Chevrolet осигурява на клиентите си икономични автомобили със завладяваща динамика, експресивен дизайн и високо качество на изработка. Повече информация за моделите на Chevrolet можете да откриете на www.chevrolet.com.
За One World Futbol Project
Основан през юли 2010 година, One World Futbol Project разработва One World Futbol— първата в света на практика неразрушима футболна топка, която не се нуждае от помпане и не спада, дори когато е спукана. При всяка закупена топка, компанията дарява втора такава топка на място по света което има нужда от подобно нещо. Компанията също продава One World Futbol директно на институции и организации и работи с училища, футболни отбори, клубове и други организации. Главната квартира на One World Futbol Project е в Бъркли, Калифорния. До сега, One World Futbol е достигнала до над 137 държави, чрез поне 138 организации, като по този начин е спомогнала духа на футбола да бъде запазен на тези места за около 525,000 деца и младежи. За повече информация за One World Futbol Project, посетете www.oneworldfutbol.com. Можете да ни откриете и във Facebook, на www.facebook.com/OneWorldFutbol и Twitter, на www.twitter.com/oneworldfutbol.
Chevrolet дава своя принос за бъдещето на футбола
- 31.05.2012 | 21:55
- 1708