Съвсем скоро предстои церемонията по раздаването на годишните награди на Българската асоциация на рекламодателите.
Наградите на БАР са състезание на олимпийски принцип, в което губещи са само тези, които не са подали заявката си за участие навреме, а какво трябва да притежава една компания, за да получи статуетката по време на церемонията, това попитахме Боряна Великова, член на Управителния съвет на БАР и представител на Кока-Кола България - една от компаниите няколкократни носители на приза на BAAwards.
Боряна Великова има близо 20 години професионален опит в областта на маркетинга, продажбите и комуникациите. В момента е част от екипа на Кока-Кола България, където отговаря за категория „Негазирани напитки“.
Ние я попитахме вярва ли в перфектната реклама и защо трябва да побързате да подадете своята заявка за участие в BAAwards.
Ето какво ни отговори Боряна Великова в това ексклузивно видео: