Бъдещето на политическия мениджмънт и реклама е в интернет - ролята на пресата и дори на телевизията намаляват, каза в проф. Георги Любенов Манолов при предоставяне на монографията си "Политическата реклама - между реалността и манипулацията".
Георги Манолов посочи, че теоретичната подготовка на политическите лидери и агитатори до 1948 година е била на много високо ниво. Битката между партиите се е водила от подготвени хора, които аргументирано са обяснявали своите позиции, подчерта той.
Авторът на монографията посочи, че сега е необходимо финансирането на партиите да се изведе в отделен закон, като приходите и разходите им са прозрачни и внимателно следени.
Проф. Георги Манолов е автор на 142 научни труда и публикации в страната и в чужбина.
Понастоящем проф. Манолов е президент и ректор на Висшето училище по сигурност и икономика - Пловдив, отбелязва БТА.