Миналата година писахме за Виктор Хърц – шведския графичен дизайнер, който направи пародиийни лога на някои от най-известните компании в света, като се шегуваше със слабостите им.
Тази година той добави някои нови попадения в колекцията си – Myspace, Harley Davidson и др, пише profit.bg.
Вижте новите идеи на Хърц, както и някои от най-сполучливите му лога от миналата година.
MySpace
Логото рефлектира изчезващата популярност на специалната мрежа.
Harley Davidson
Може да се преведе като „селянин кара“
Starbucks
Хърц напомня, че продуктите на компанията са калорични бомби.
The Olympics
Олимпийските игри са силно комерсиализирани, Според Хърц.
Disney
В превод „лигави филми“
Nokia
Децата вече се прехласват по iPhone-те на Apple.
Playboy
Да си купиш Playboy е да „плащаш, за да гледаш ц**и“.
Apple
Хърц намеква, че клиентите плащат за външен види и имидж повече, отколкото за самия продукт.
В превод „протакане“. Много от нас вместо да работят си губят времето в сърфиране в мрежата.
Porsche
Нищо не увеличава мъжкото достойнство така, както една спортна кола.
McDonald's
Връзка между бързото хранене и диабета.
Marlboro
В превод „пари на вятъра“.
MTV
„Телевизия за идиоти“
Nintendo
Явно видео игрите са за хора, които нямат какво да правят.
Camel
Камила или рак?
Coca-Cola
Компанията е символ на комерсиализацията, според Хърц.
Microsoft Windows
В превод „ще работи известно време“.
PlayStation
Загуба на време