New Bloom Winery лансира нова серия вина

share

Ново лого, представяне на нова серия вина и инвестиции в цялостна и модерна визия. Това са основните стъпки, които New Bloom Winery (новото име на винарска изба Съединение) предприе, за да отговори на високите изисквания на винения пазар у нас, и по света. Промяната в корпоративната идентичност и лансирането на новата марка вина New Bloom бяха обявени в сряда вечерта на ексклузивна мултисетивна вечеря пред водещи клиенти и партньори на избата.

Всички вина на New Bloom Winery се произвеждат от висококачествено грозде. Лозовите масиви върху 6000 дка представят яркия и характерен тероар на Тракийската низина. Припомняме, че именно този регион бе определен втората най-добра винена дестинация в света. Собствените лозя дават възможност на производителя да осъществи строг контрол върху всеки елемент от засаждането през отглеждането, до брането в точния момент на зрялост на гроздето. Отглежданите собствените сортове грозде са както по-познатите Каберне Совиньон, Мерло, Каберне Фран, Сира, Совиньон Блан, така и нетрадиционните и нови за страната ни сортове Дорнфелдер, Регент и Глера. Новата корпоративна идентичност идва в момент, в който избата вече е натрупала достатъчно опит в последните години с налагането на винените серии Verano Azur, Pixels, F2F (Face 2 Face). По време на събитието избата представи новата си серия New Bloom. Засега тя включва бяло и розе. Бялото е купаж от Совиньон Блан и Шардоне. Розето е купаж от Каберне Совиньон, Каберне Фран и Сира.

Винарната прави смела заявка за експанзия на българските вина навън и се стреми да създава продукти, повишаващи винената култура. Направената инвестиция възлиза на 10 млн. лв. New Bloom Winery продава на повече от 20 международни пазара сред които САЩ, Франция, Япония и Китай. Зад успеха на избата стоят близо 250 души. Екипът се състои от млади специалисти с натрупан опит и специализации във Франция и Нова Зеландия.

Главен идеолог на продуктите на избата е Владимир Влъчков - един от най-авторитетните енолози и член на журито в дегустационните конкурси Concours Mondial de Bruxelles и Vinalies International. Плановете за развитие са свързани с допълнителни инвестиции в иновации и модерни технологии, удвояване на собствените лозови масиви до 12 000 дка в рамките на 4 години, възраждане на района на град Съединение и създаване на по-висока заетост.
Менюто на мултисетивната вечеря беше по авторски рецепти на шеф Андре Токев. Вината бяха представени от сомелиера Слави Райчев, вицепрезидент на Асоциация на сомелиерите в България. 300 специални гости, сред които известни личности, бизнесмени, водещи винени експерти и собственици на ресторанти опитаха четири от ключовите продукти на избата в уникална мултимедийна среда.

Водещи новини

Още новини