НОЩ/Пловдив със специални „Очила за изкуство“

share

Точно след два дни започва дванасейтото издание на НОЩ/Пловдив (23 и 24 септевмри) - събитието, което ежегодно привлича хиляди хора от страната в кипящия културен и цветен живот на Пловдив.

Една от изненадите по време на фестивала ще бъдат специалните „Очила за изкуство“, предоставени от Lidl. Благодарение на тези очила ценителите на изкуството ще могат да разчетат ексклузивно любопитна информация върху 12 специални светещи табла пред 12 от локациите, участващи в културното събитие.

Любопитните посетители, които искат да научат повече от всички останали, могат да попълнят онлайн тест на www.night.bg/see - който знае повече, вижда повече. Първите, отговорили вярно на въпросите, ще имат възможността да получат „Очила за изкуство“. С помощта на специалния аксесоар посетителите на Нощ/Пловдив ще научат например защо тенисът на маса е сред историческите спортове във видео игрите, както и че българският първообраз на хладилника е бил доста по-екологично чист спрямо съвременните уреди.
Решилите правилно теста ще имат възможност да получат своите специални очила на информационния пункт на Нощ/Пловдив 23 и 24 септември, от 17 до 21 ч. на ул. „Станислав Доспевски“ (до ГХГ Пловдив).



Повече информация и детайли за НОЩ/Пловдив може да прочете на night.bg.

Базов организатор на фестивала е фондация „Отворени изкуства“.
Съорганизатори са Фондация Америка за България и Oбщина Пловдив.
За първа година „Отворени изкуства“ приветства като основни партньори на Нощ/Пловдив, 2016 Обединена българска банка и Visa.
Институционални партньори на фестивала за 2016 г. са Австрийско посолство София, Отдел за изкуство и култура във Федералното канцлерство на Австрия, Посолство на САЩ, Френски Институт България, British Council, Посолство на Израел, фондация „Пловдив 2019“ и др.
За реализацията на ключови дейности от фестивала през 2016 г. фондация „Отворени изкуства“ получaва подкрепа от LIDL, EVN, Absolut, Staropramen, MentorMate и др.

Водещи новини

Още новини