66 млн. лв. отишли за реклама по европрограмите

share

66 139 878 лева са похарчени за реклама на оперативните програми и Програмата за развитие на селските райони за периода 2007-2013 г. Това става ясно от справка за изпълнение на комуникационните планове, публикувана от Министерски съвет.

Решението за проверката и публикуването е взето на днешното редовно заседание на Министерския съвет по предложение на вицепремиера и министър на правосъдието Зинаида Златанова.

Списъкът включва всички медии и фирми, в които са произвеждани и разпространявани рекламни материали в изпълнение на комуникационните стратегии на европрограмите.

За популяризиране на седемте оперативни програми са похарчени както следва:

ОП "Транспорт" - 5 186 944 лв.

ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика" - 3 879 847 лв.

ОП „Развитие на човешките ресурси" - 9 417 867 лв.

ОП „Административен капацитет" - 2 172 355 лв.

ОП "Регионално развитие" - 5 555 280 лв.

ОП „Техническа помощ" - 2 616 448 лв.

С най-голям комуникационен бюджет сред оперативните програми - 11 248 096 лева, е Оперативна програма Околна среда. Шампионът по рекламни разходи е Програмата за развитие на селските райони с 31 249 986 лева.

В друг списък правителството оповестява и предстоящите до края на програмния период проекти по комуникационните стратегии.

Водещи новини

Още новини