Над 275 000 от клиентите на ЧЕЗ вече използват електронна фактура. Услугата бе въведена от "ЧЕЗ Електро България" АД през 2011 г. Това съобщават от дружеството и допълват, че само през изминалата 2015 г. близо 130 000 клиенти на компанията са се отказали от хартиена фактура и са се абонирали за по-модерния и екологичен електронен вариант.
Електронната фактура е валиден, електронно подписан данъчен документ и е напълно идентична с хартиената. Бързото и навременно получаване на информацията за месечните задължения, сигурният достъп до данните по всяко време, осигуряват допълнително спокойствие, посочват от дружеството.
Чрез избора на електронната фактура клиентите дават своя принос и към опазването на околната среда. Отказвайки се от хартиена фактура, те спестяват по 6,6 милиона листа хартия на година и спасяват от изсичане по 825 дървета.
Електронната фактура е безплатна, уточняват от ЧЕЗ.