Немската верига Aldi, притежаваща повече от 8000 магазина наскоро бе обявена за най-добрата в света. Коя е обаче причината хората да обичат толкова много супермаркетите Aldi?
Разбира се - ниските им цени. Стоките там са дори по-евтини от щатската верига Wal-Mart, според наскоро проведено проучване от Cheapism. Aldi има страхотна стратегия, която прилага, за да може да продава на подобни ниски цени. Вижте я:
1. Собствени марки
Около 90% от стоките, предлагани в Aldi са собствени марки. Елиминирайки доставчиците, веригата може да предложи подобна стока на по-ниска цена на клиентите си. В обикновен супермаркет може да се намерят около 40 000 стоки, докато в Aldi те са само 1400. Продавайки по-малко на брой стоки, веригата увеличава техните продажби, а това й позволява да предлага още по-ниски цени.
Прочети повече тук: