Това заяви инж. Иво Блажев от Агенция "Пътна инфраструктура” пред БНР.
Лот 4 е най-дългият от магистралата. Той е близо 49 км и е най-трудния за изпълнение участък. Сложността идва от ниския терен. Има около 23 подлези и надлези и три моста на Мараш, Мочурица и Тунджа, обясни Блажев.
До момента изпълнението по Лот 2 е около 30%. Полагат се асфалтови пластове в началото на обекта при пътния възел на Стара Загора.
Блажев отчете изпреварване на сроковете при строежа на Лот 3 на магистралата, който е между Нова Загора и Сливен, с близо 3 месеца.
Строителството на АМ "Тракия” се финансира от ОП "Транспорт”.
АМ "Тракия" готова до две години
- 25.07.2011 | 11:31
- 2324