Подготовката за училище е по-лесна и изгодна с tbi bank и Ozone.bg

share

Подготовката на учениците за първия учебен ден може да бъде стресираща за родителите и сериозно да натовари семейния бюджет. Затова, седмици преди така чакания 15-и септември, tbi bank и Ozone.bg обединиха усилия, за да предложат на потребителите възможността за пазаруване на училищни материали от вкъщи, като добавиха опцията за плащане на части.

От днес всички продукти, предлагани на Ozone.bg и Baby.bg, както и във физическите магазини Ozone Live и Ozone Games, ще могат да бъдат закупени на изплащане на атрактивни условия.

Богатата гама от продукти, които могат да бъдат намерени на Ozone.bg, включва както едни от най-търсените книги, учебници и ученически пособия, така и продукти за гейминг и забавление, електроника и редица други. През 2023 г. Ozone.bg допълни портфолиото си от продукти с три нови категории – „Здраве и красота“, „Спорт и аутдор“ и „Дом и градина“. С това компанията увеличи пазарния си дял с добавянето на нови клиенти, интересуващи се от подобен вид стоки.

„Вярваме, че предлагането на гъвкави финансови решения в ключови моменти, като подготовката за училище, помага на родителите да осигурят най-доброто за децата си, без да се притесняват за семейния бюджет. Нашата цел е да направим пазаруването по-лесно и по-достъпно за всеки и се радваме, че сега можем да го направим възможно и за всички клиенти на Ozone.bg “, казва Екатерина Атанасова, ръководител „Търговски партньорства“, tbi bank. 

„Партньорството с tbi е възможност да предоставим на нашите клиенти още по-голямо разнообразие при избора на стоково кредитиране. Така потребителите имат достъп до повече гъвкави надеждни решения при покупки от атрактивните ни предложения, без това да утежнява месечния бюджет.“, коментира новото сътрудничество Драгомир Драганов, ecommerce директор на Ozone.

Финансовият инструмент на tbi за плащане на части е предпочитано решение за близо 30 000 търговски локации в България, Румъния и Гърция, които го предлагат на клиентите си в онлайн и физическите си магазини.

(в материала има продуктово позициониране)

Водещи новини

Още новини