Техем, водещата фирма за топлинно счетоводство у нас, доказва своя ангажимент към иновациите и удовлетвореността на клиентите, предоставяйки им най-новите и удобни решения за управление и пестене на енергия. Компанията използва иновации в изкуствения интелект (AI), като клонира гласа на популярния радио и телевизионен водещ Митко Павлов, за да отговори на важни и актуални въпроси на потребителите.
„През този активен период на годината с публикуването на изравнителните сметки първо на клиентския ни портал, а след това изпращането им към потребителите, получаваме редица въпроси. Чрез тази комуникация се опитваме да отговорим и чрез медиите, използвайки технологии и нов подход“, обяснява Милена Стоянова, управител на Техем.
Във видео AI клонингът на Митко Павлов отговаря на често задавани въпроси, свързани с изравнителните сметки, дистанционните разпределители, водомери и топломери, както и за важните срокове за корекции на изравнителните сметки. Диалогът между Митко Павлов и неговия AI клонинг е създаден, за да направи информацията лесно достъпна и поднесена по по-интересен начин за клиентите на Техем.
Ключови моменти от разговора:
- Изравнителни сметки и пропуснати отчети: Ако клиент е пропуснал отчет за уредите и водомерите за топла вода, има време до 31 август да заяви допълнително посещение за корекция на сметката чрез онлайн портала на Техем.
- Дистанционни уреди за отчитане: Инсталирането на дистанционни уреди позволява месечно отчитане с реални сметки, без прогнози и без изравнения през лятото. Клиентите могат да заявят подмяна на уредите през портала на Техем НЕТ с отстъпка от цената.
- Месечно отчитане: Когато всички уреди в сградата са дистанционни, клиентите получават точни месечни отчети, което позволява по-добър контрол върху разходите и елиминира нуждата от изравнителни сметки.
Ползи за клиентите от онлайн обслужването:
- Удобство и прозрачност: Клиентите могат лесно да заявяват услуги и да следят своите сметки онлайн.
- Точни месечни сметки: С дистанционни уреди, изравнителните сметки стават ненужни, като се предоставят реални месечни сметки.
- Контрол върху разходите: Месечното отчитане позволява по-добър контрол върху потреблението и разходите за топлинна енергия.
Чрез клиентския портал на Техем, след регистрация, можете да заявите и монтаж на дистанционни разпределители, дистанционни водомери и топломери от Техем, както и да регистрирате документ, сигнал, искане за друга услуга и да проследите статуса им. Припомняме, че считано от 12.3.2021 г. ако Ви се налага подмяна на уреди за топлинно счетоводство, в това число и водомерите за топла вода, е задължително новите, които монтирате, да се отчитат дистанционно. Дистанционните водомери за топла вода трябва да са доставени или одобрени от фирмата за дялово разпределение. Това можете да направите и онлайн, чрез клиентския портал на Техем.
(платено съобщение)