Винаги по-добри: Принципът, който продължава да води Miele към нови успехи

Miele
share

Основана като независим семеен бизнес през 1899 г., немската компания Míele продължава да бъде еднакво отдадена на собствениците, служителите, клиентите, доставчиците, околната среда и обществото.

Miele, която през 2024 г. празнува 125 години от създаването си, предлага на клиентите си продукти, които задават стандартите за издръжливост, ефективност, лесно използване, енергийна ефективност, дизайн и сервизно обслужване, посочват от компанията.

Две семейства основават и ръководят компанията вече над един век: семействата Миле и Цинкан.

През 1899 г. с четири струга и една бормашина инженерът Карл Миле и бизнесменът Райнхард Цинкан основават компания за производство на млекарски центрофуги в Херцеброк.

Стремежът към високо качество съответства и на ръководния принцип Immer besser (Винаги по-добри), който основателите Карл Миле и Райнхард Цинкан отпечатват на първите си машини – и който характеризира Miele до ден днешен.

Чрез качество и иновация продуктите на компанията продължават да подобряват дома и живота с ексклузивни дизайни, удобни функции и интелигентни уреди.

Със 125 години опит е ясно, че бъдещето на битовите уреди е интелигентно. Затова Miele въвежда вълнуващи нови функции като Таблото за управление на потреблението, Устойчиви рецепти или Съвети за екология и съхранение.

Това означава, че компанията ще направи всичко възможно, за да бъде завинаги по-добра от конкурентите, както и по-добрa, отколкото вече е. Желанието е да направи ежедневните задачи по-лесни и по-забавни за клиентите, като постоянно подобрява продукти си. За клиентите това означава спокойствието да знаят, че изборът на Miele е добро решение - и вероятно решение за цял живот.

По случай рождения ден най-престижните уреди сега се предлагат с безплатни аксесоари, иновативни функции и безплатна 125-седмична Удължена гаранция.

Възползвайте се от бързи ремонти, сервизно обслужване и замяна – изцяло предоставени от Miele.

В допълнение, избрани кухненски уреди сега се предлагат в ексклузивен матово черен цвят.

(в материала има продуктово позициониране)

Водещи новини

Още новини