„Смартеница“ е модерен прочит на една от най-българските традиции по случай 1 март – мартениците
А1 стартира кампанията „Смартеница“, която съчетава българската традиция с модерните технологии в стилен и функционален аксесоар за смарт часовници. Специално разработената визия на каишките в бяло и червено е вдъхновена от емблематичния дизайн на мартеницата.
„Днес технологиите определят ежедневието, но ние в А1 ценим традициите и им вдъхваме нов живот. Кампанията „Смартеница“ е пример за нашия ангажимент да свързваме значимото за хората с новите технологии. Като вплитаме традицията за носене на мартеница с иновативното в дизайна на смарт аксесоари, ние предоставяме на хората модерен и практичен начин да спазват българския обичай.“, сподели Александър Колев, мениджър "Продуктово портфолио и аксесоари" в А1 България.
В промоционалния период на кампанията от 12 февруари до 12 март 2024 г. всеки потребител може да си закупи смарт часовник от селекцията и да получи специална каишка Смартеница. Във фокуса на промо офертата са емблематичните модели с усъвършенствани функционалности от сериите Huawei GT 4 и GT 3, както и модели от серията Samsung Galaxy Watch 6 и други налични модели от портфолиото на оператора. Клиентите ще имат възможност да си закупят отделно и само каишка Смартеница на цена от 14.99 лв.
За свободна продажба са на разположение пет вида персонализирани каишки, пригодени за основните модели умни часовници на пазара, като тези за Samsung и Huawei са с размери 18 мм, 20 мм и 22 мм, а другите два са за Apple 38/40/41 и 44/45/49.
Изключителният аксесоар и промо офертите със смарт часовник могат да бъдат закупени както онлайн от сайта, така и в магазините на А1 до изчерпване на наличностите. За повече информация относно разнообразната гама от смарт устройства и каишки „Смартеница“, представени в кампанията, посетете А1.bg.
(платено съобщение)