Социалната мрежа Туитър започна да предлага платени абонаменти на потребителите си в Канада и Австралия, които искат да имат достъп до по-практични услуги, предадоха световните агенции.
Това е нова стратегия за Туитър, който се опитва да диверсифицира източниците си на постъпления отвъд рекламата.
За сума, равняваща се на 2,50 евро или на 2,90 долара месечно абонатите ще получат възможност да сортират предпочитаните си туитове в категории, да четат по по-удобен начин и освен това да разполагат с възможност да преглеждат туитовете преди финалното им изпращане и да ги променят. Тази опция е много желана от дълго време от потребителите на мрежата, за да могат те да оправят например правописните си грешки.
Туитър планира да добави и още предимства за абонатите, но уверява, че безплатната социална мрежа няма да изчезне никога.