София, 4-ти октомври 2019, Digital Trends 2019 представя дигиталните стратегии на лидерите в сферата на финансите, електронната търговия, SEO и стартъп екосистемата.
Digital Trends 2019 поставя под светлините на прожекторите влогъра с най-много последователи в България – Слави The Clashers. За неговите видеа са абонирани повече от 630 хиляди потребители в страната. Той ще разкаже историята на успеха си в You Tube и как да се включи удачно видео съдържанието в стратегиите на марките.
На 15-ти октомври в зала 6 на НДК на една сцена ще бъдат компаниите Bing Advertising (Microsoft), Searchmetrics, eMAG, Viber, Neterra, eBag, Mastercard, Revolut, Ozone.bg, Entrea Capital, NEVEQ, Angels Club и още много бизнес лидери, които да представят своето ноу-хау и успех пред повече от 250 души.
Водещ на дигиталния форум е Владимир Карамазов, който ще сподели и опита си в изграждането на персонален дигитален бранд.
Digital Trends 2019 е на 15 октомври в зала 6 на НДК в София.
Остават последни дни за регистрация на промоционална цена:
https://bilet.bg/bg/cart/order/digital-trends-2019/1596?fbclid=IwAR0CDCY9neEa5MCBGQaaFj9yAgMYyv45zWsGl2GVP89NrlXhXN71re3UY8k
Повече за събитието, темите и лекторите на Digital Trends 2019 ще намерите тук: https://profit.bg/digitaltrends/
Digital Trends 2019 се осъществява с подкрепата на: EMAG, Нетера, UniCredit Bulbank, Opel, Адмирал Маркетс, Резиденшъл Парк Лозен и с медийната подкрепа на Sportal Media Group и Kaldata.com.