-
25 октомври 2022 18:05
- 189
- 1
Спортният бранд Adidas ще отвори офис в София, в който компанията ще прави технологични разработки. Това анонсира Владислав Лазаров, глобален старши директор на дигиталните продукти в Adidas, по време на форума Digital Trends 2022.
Метавселената и web3 отворят много възможности за бизнеса, а предвид прогнозата, че до 100 години 90% от съвременните марки няма да съществуват, въпросът опира до оцеляване, каза още той.
Още през 2020 г., в средата на пандемията, Adidas решава да интегрира реалното във виртуалното пространството. Така се ражда Adidas Gamers - проект, който позволява на потребителите да пренесат своите футболни умения от реалния живот във виртуалния. Следва сключването на ценни партньорства, сред които с Coinbase, Prada и много други.
Само преди дни заедно с FIFA стартирахме виртуално преживяване в платформата Roblox. Това е платформа, която има 200 млн. потребители всеки месец. 50 милиона играят всеки ден, а възрастта им е от 10 до 15-годишна възраст, сподели Лазаров.
Според него в Roblox и други подобни платформи децата са тези, които определят покупателната способност. Това кара фирмите да искат да бъдат част от процеса. Те искат да се възползват от нетрадиционния модел на правене на бизнес, който предлага т.нар. отворена метавселена.
Лазаров засегна и темата за купуването на виртуална земя. По думите му, колкото повече хора започнат да използват метавселената, толкова по-висока ще бъде цената й. Сред най-обещаващите категории във виртуалните продукти са и т.нар. програми за лоялност.
Adidas инвестира милиони долари всяка година, за да бъде част от метавселената. Компанията вярва, че тя ще й донесе приходи в бъдеще.
Отворената метавселена с помощта на NFT позволява да имате персонаж, да му купувате дрехи и други вещи. Впоследствие, когато решите, че повече не искате да участвате в нея, ще можете да вземете обектите и да ги продадете на отворения пазар, както това се прави и в реалния живот.
Според прогнози метавселената ще генерира 600 млрд. евро приходи през 2026 г. 88% от поколението Z смята, че виртуалната им идентичност кореспондира с реалната, а 38% виждат виртуалната среда като част от ежедневието си в момента.
Последвайте канала на
Свързани новини
Основателят на Glovo Оскар Пиер идва в София за Digital Trends 2022
14 октомври 202217:27
Philip Morris Bulgaria избра агенция Digital ID
01 декември 202118:46
Digital ID: Бъдещето принадлежи на бизнесите с ясна дигитална стратегия и скалируеми е-commerce решения
06 април 202010:10
Digital Trends 2019 си поставя за цел да отговори на въпроси кои 5 индустрии ще претърпят радикални промени в следващите години
14 октомври 201914:31
Най-популярният влогър в България Слави The Clashers разказва за пътя на успеха в You Tube на Digital Trends 2019
04 октомври 201913:34
Лидерите на топ компании представят своите бизнес стратегии на Digital Trends 2019
01 октомври 201915:37
Потребителите на Messenger и Instagram ще могат да общуват чрез видео-разговори във вид на аватари
12 юли 202314:03
Как да се внедриш в Метавселената?
14 юни 202313:02
Европейската комисия е на крачка от налагането на тежка глоба на "Мета"
19 декември 202214:54
Коментари 1
ДобавиДобави коментар
Водещи новини
Нейнски очаква положителен отговор за Шенген по суша днес, но свободното преминаване може да се забави
22 ноември 202407:49
Ще се откаже ли Виена от ветото си за Шенген?
22 ноември 202408:27
Борислав Цеков: Радев ще катастрофира тежко
22 ноември 202408:31
Харизанов: Радев започва да задава темпа на събитията, може да работи в различни сценарии
22 ноември 202408:46
Първан Симеонов: Христо Иванов никога не е затварял вратата към Борисов
22 ноември 202408:22
Проф. Огнян Герджиков: Промените в Конституцията - аматьорщина
22 ноември 202407:45
Костадинов: Кирил Петков ми звъня 2022 година, за да ги подкрепим
22 ноември 202407:53
Красимир Георгиев: България има нужда от нов Закон за движение по пътищата
22 ноември 202408:24
Екшън с преследване и арести: Задържаха контрабандни цигари за 2 милиона лева в Пловдивско
22 ноември 202408:10
2022.10.26 | 16:46